چند جمله زیبا درباره با پرورگار

پرودگارا دوست دارم به سمتت بال گشایم و پرواز کنم ای مهربانترین,کمکم کن

 ای مهربانترین کمکم کن تا قبل از شنیدن صدای کلنگ گور کن,از خواب بیدار شوم و به سمتت حرکت کنم.

ای بزرگ خطاط هستی سرنوشتم را خیر بنویس تقدیری مبارک.

ای افریننده باران دل امشب زیر رگبار زندگی,چترم را باز نمیکنم تا وجود عاشقم از باران عشقت لبریز شود.

پروردگارا کمکم کن تا همیشه با تو باشم,چرا که با تغییر جای نقطه ای از خدا,جدا میشوم.

پروردگارا گناهکارم و از تو طلب بخشش دارم.من به کوچکی گناه نگاه میکردم نه به عظمت پروردگاری که در مقابلش گناه میکنم.

پروردگارا مگذار دغدغه های زمینی زمین گیرم کند.خدایا از من لذت باران و پاییز و مه را به خاطر مشتی روز مرگی نگیر.

پروردگارا دنیا را به کسانی بده که دوستش دارن ولی من تو را دوست دارم,پس راه را به من نشان بده.

پروردگارا پروانه بالش را داد و خورشید نورشش را... من جانم را میدهم پس مرا استجابت کن.

پروردگارا دعا نمیکنم که همیشه کنارم باشی بلکه ازت میخوام کاری کنی تا من همیشه کنارت باشم.

پروردگارا سرنوشت همه را نیک بنویس و راه را به همه نشان بده,باشد که من هم جزء این همه باشم.

پروردگارا تو را شکر میکنم که سالمم.امروز میخواهم برای دیگران دعا کنم,پس بر تن تمامی مریضان پیراهن عافیت بپوشان.

پروردگارا چشم دلم را از دیگران بگیر و با دامان خودت پیوند بزن.

پروردگارا تو را قسم به برکت گندم زار همه را پشتیبان باش.

ای افریننده من تو را قسم به پاکی برف زمستونی همه را ببخش و بیامرز.

پروردگارا تو را قسم به ابی اسمانت و به سفیدی برف زمستانیت دلم رو ابی و روحم رو سفید و عشق وجودی به خودت را ارغوانی کن.

پروردگار عاشقت هستم اگر عشقت گناه است بدان غرق گناهم پس یاریم ده.

پروردگارا من ازسردیه زمستان و بی برگی پاییز میترسم کمکم کن تا گرمای تابستان و سبزی بهار را در وجودم زنده کنم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

unknown
ساعت18:37---29 مهر 1391
خیلی پستت فوق العاده بود .

و خیلی خوشحالم از این که یه عضو جدید به وبلاگ دوستانه ی تربیت بدنی اضافه شد تبریک برا ورودت ...

و مرسی از حسن انتخابت توی این متن زیبا.like
پاسخ:pink مرررسیییی واقعا عزیزم.منم خیلی خوشحالم از اینکه جزء کوچی از این جمع بزرگ شدم


alireza derakhshani
ساعت20:56---28 مهر 1391
واااااقققعااااا عالی بود,مممممرررررسسسسیییپاسخ:قابل نداشت

اشک
ساعت0:56---28 مهر 1391
سلام، بی صبرانه منتظر اولین پستت بودم از اعماق وجودم برات آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم با اشک بسازی.
پاسخ:pink:مرررسیی عزیزم.معلومه که میسازیییم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 مهر 1391 ا 19:54 نويسنده : pink ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.